IUM ”årets højdespringer” blandt de danske mediebureauer

2012-01-19

IUM har fået en flot placering som nummer tre i Bureaubiz’ imageanalyse blandt de danske mediebureauer.

I den årlige imageanalyse, som gennemføres af MyResearch, vurderer 384 annoncører de 13 mediebureauer på en række parametre, blandt andet på deres kendskab til bureauerne og om de ville invitere dem til en pitch. De vurderer desuden mediebureauerne i forhold til en række kvalitative udsagn.

Fra nummer 10 til nummer 3
Hvor vi sidste år havde en placering som nummer 10, er vi som ”årets højdespringer” strøget ind som nummer tre i den samlede score, blandt andet fordi annoncørerne har vurderet vores brandstyrke meget positivt og givet os en stærk vurdering på de kvalitative udsagn.
Vi er super stolte over de flotte placeringer, og vi glæder os til at rykke os endnu mere i 2012!

Se IUM’s placeringer herunder:

Top 5 - Samlet
(tallet i parentes er placeringen sidste år)
1. Carat (2)
2. OMD 1)
3. IUM (10)
4. MEC (4)
5. Mediacom (3)


Top 5 - Brand styrke
(kendskab og invitation til pitch)
1. Carat
2. OMD
3. IUM
4. Mediacom
5. MEC


Top 5 – Brand position
(bedømmelse på ni kvalitative udsagn)
1. IUM
2. MEC
3. Mediacom
4. OMD
5. Mindshare

Her kan du læse mere om Bureaubiz’ imageanalyse.

Share:
Facebook LinkedIn Twitter Blogger @